Waarom converteren mijn Facebook-advertenties niet?

 Mensen die nieuw zijn in online marketing, nemen vaak hun toevlucht tot Facebook-advertenties als advertentieoptie. Hoewel het een goede keuze is om tegen lage kosten reclame te maken voor uw product en diensten, beweerde 92% van de adverteerders dat ze er niet in slaagden om positieve conversieratioresultaten te genereren.

Het is een veelvoorkomend probleem dat Facebook-gebruikers tegenkomen wanneer ze aan de slag gaan met de functie Advertenties. Maar dankzij onze Facebook-klantenservice hoef je er niet alleen voor te staan. Ons team heeft oplossingen voor allerlei Ad-gerelateerde problemen.

In deze blog zal ik je meenemen in de meest voorkomende fout die mensen maken wanneer ze aan de slag gaan met de campagne van Ad en hoe je deze kunt oplossen.

Slechte doelgroeptargeting is een van de belangrijkste redenen waarom marketeers falen met Facebook-advertenties. Veel mensen realiseren zich niet dat Facebook je in staat stelt om je doelgroep aan te passen, zodat je advertenties worden getoond aan de relevante mensen die geïnteresseerd zijn in wat je aanbiedt en die op een dag je potentiële klant kunnen worden.

Maar als uw advertenties slecht zijn getarget, worden ze aan iedereen op sociale media weergegeven, zelfs aan degenen die niet geïnteresseerd zijn, wat leidt tot vreselijke conversies. Gelukkig biedt Facebook een hulpmiddel om u te helpen uw ideale klant te vinden. Het is Publieksinzicht.

Neem contact op met onze Facebook-klantenservice als je wilt weten hoe je deze functie kunt gebruiken om je conversieratio te verhogen.

  1. Om deze functie te gebruiken, moet u de pagina Doelgroepinzichten openen.
  2. Klik op de optie Iedereen op Facebook als je een nieuweling bent.
  3. Vul in de linkerkolom de Locatie en Interesse van uw ideale klant in.
Als u uw doelgroep kent, kunt u altijd aanvullende informatie invoeren in het gedeelte Geavanceerd.
  1. Pas nu de gegevens aan op basis van eigenschappen, demografie, interesses, geslacht en leeftijd.
  2. Nadat je alles hebt bekeken, kies je de pagina's met de grootste affiniteit.

U kunt het probleem ook oplossen door de onderstaande tips te volgen:

1. Aanpassingen maken in uw biedingsgedeelte.

2. Aanpassen van de manier waarop uw advertenties eruitzien en werken.

3. Laat advertentievarianten een paar dagen lopen om de gegevens in te checken.

Facebook-advertenties zijn een geweldige manier om het verkeer op uw website te vergroten. Maar als niets werkt, kunt u contact opnemen met onze facebook klantenservice nederland via e-mail of telefoon, livechat. We beloven zo snel mogelijk contact met u op te nemen met passende oplossingen!

Comments

Popular posts from this blog

Hoe een Facebook-account beveiligen en privacy beheren?

Een Facebook-bedrijfspagina maken in 7 eenvoudige stappen

WAAROM WORDEN MIJN FACEBOOK-FOTO'S NIET VERWIJDERD?